Leister pomaže u gradnji 42 tunela za prve autoputeve u Crnoj Gori

Tunel Crna Gora

Crna Gora je mala, planinska zemlja sa 800.000 stanovnika.Takođe Crna Gora je jedina zemlja na Balkanu koja do sada nema autoputeve.To predstavlja ekonomski problem, jer usporava razvoj turizma duž Jadranske obale i otežava pristup različitim područjima u zemlji. Međutim, rešenje se nazire za četiri godine. Predsednik China Road and Bridge Corporaton (CRBC),

Lu Shan, izjavio je da će izgradnja prvog dela autoputa na deonici Smokovac – Mateševo biti završena do 2020

godine. CRBC u značajnoj meri učestvuje u realizacijiprojekta, koji se značajnim delom finansira iz Kine.

Plan je da ceo projekat putne infrastrukture bude završen do 2022. godine.

„Mamutski“ projekat

Za povezivanje nove mreže autoputa, koja vijuga kroz celu Crnu Goru, grade se 42 tunela i 92 mosta odnosno vijadukta.

Prema planu, tuneli treba da budu završeni do 2020.

LEISTER-civil-engineering-overlap-welding-TWINNY_T
LEISTER-civil-engineering-overlap-welding-TWINNY_T

TWINNY T i TRIAC S u primeni pri gradnji tunela.S obzirom na to da se radi o ogromnom projektu sa visokim zahtevima u pogledu kvaliteta, brzine i pouzdanosti, izbor za dobavljača aparata za varenje plastike pao je na firmu Leister.

U međuvremenu su već prodati 26 TWINNY T, 37 TRIAC S zajedno sa mlaznicama, potisnim valjcima, visokopritisnim uređajima za ispitivanje itd.

Zavarivanje preklopa pomoću TWINNY T Provera kvaliteta varova pomoću vakuumskog zvona za zaptivanje tunela koristi se vodootporna Sikaplan PVC membrana debljine 2 mm.

TWINNY T i TRIAC S se primenjuju za zavarivanje preklopa.

 

Nakon toga, kvalitet vara se proverava pomoću injekcione igle (visokopritisni uređaj za ispitivanje), konusne injekcione igle i vakuumskog zvona sa vakuumskom pumpom.

Leister specijalisti pomažu na licu mesta. Pored toga, specijalisti iz firmi Sika i Leister, koji obučavaju radnike za rad na mašinama, redovno su prisutni na licu mesta da bi po potrebi pružili podršku i pomoć.Firma Leister je vrlo srećna jer je deo ovog važnog infrastrukturnog projekta u Crnoj Gori.

 

Ostavite odgovor